Markkinointisankarit ovat täällä!

Yrittäjät ovat helposti kovin yksin. Oman alan osaamisen lisäksi pitäisi hallita markkinointi sekä some, mutta millä ajalla (ja taidoilla)? Markkinointipalvelujen ostaminen taas helposti yksittäiseksi kampanjoinniksi, jossa kukaan ei katso kokonaisuuden perään.

Jos taas markkinointia ei tee, voi yrityksen kasvattaminen olla vaikeaa. Markkinointi-ihmisen palkkaaminen taas on riski: töitä ei välttämättä ole 5 päiväksi viikossa tai tyyppi ei olekaan oikea. Ja mistä yrittäjä voisi tiedää, mitä modernin markkinoijan pitää osata?

Olen itse työskennellyt ulkoistettuna markkinointipäällikkönä kahdelle yritykselle parin vuoden ajan. Tämän lisäksi olen tehnyt erilaisia digitaalisen markkinoinnin projekteja: yleisimmin olen ratkonut pulmaa, että mitä tehdä, kun verkkopalvelu ei myy tai tuota liidejä?

Olen viimeisen puolen vuoden aikana joutunut myymään eioota, sillä kysyntää olisi enemmän kuin tarjontaa. Ja sekös yrittäjää ärsyttää!

Selkeästi osa-aikaiselle markkinointipäällikölle on tilausta. Tätä pulmaa ratkomaan perustimmekin Jutta Lehtisen ja Tommi Partasen kanssa Markkinointisankarit, jonka päätuote on ulkoistettu markkinoitipäällikkö. Käytännössä siis välitämme yrityksiin osa-aikaisia markkinointiosaajia ja toisaalta tarjoamme markkinointialan konkareille uudenlaisen tavan tehdä töitä.

Arvojamme ovat suoruus, reiluus ja aitous. Kaikki ne asiat, joita teemme, perustuvat siihen että niistä on hyötyä meidän asiakkaamme tai asiantuntijoillemme. Meillä kaikilla on kilometreja sen verran takana, että olemme nähneet ihan riittävästi yrityksissä myyntiä vain myynnin vuoksi tai kampanjoita, joista ei ole oikeasti mitään hyötyä. Siksi meille on omaa myyntiämme tärkeämpää asiakkaan saama hyöty.

admin

Leave a Reply